ניקוי שטיחים לבד או מקצועי?

אם יש לכם שטיחים בבית, בוודאי כמו רבים אחרים גם אתם תוהים כיצד לבצע ניקוי של השטיחים בצורה הטובה ביותר. שמירה על שטיח נקי היא חשובה וחיונית מאוד. שטיח נקי מאפשר לכם לשמור על סביבת מגורים היגיינית יותר, למנוע הצטברות של אבק ובקטריות אשר יכולים להשפיע על מערכת הנשימה וכמובן, גם לשמור על פני השטח של השטיח נקיים וללא כתמים, מה שיעניק לכלל הבית והחלל בו נמצא השטיח מראה נקי ונעים יותר.

ניקוי שטיחים בבית יכול להיות דבר מאתגר לכן השאלה הנשאלת היא: האם ניתן לבצע את הניקוי הזה באופן עצמאי לבד? האם עדיף לפנות אל ניקוי שטיחים מקצועי על ידי מומחים בתחום? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

איך בכלל אפשר לנקות שטיח בצורה טובה?

כל מי שניסה אי פעם לנקות שטיח באופן עצמאי יודע כי זה לא דבר פשוט. שטיח הוא קשה מאוד לניקוי, וככל שהוא עבה והסיבים בו ארוכים יותר, זה אפילו קשה יותר. קודם כל, הקושי מתחיל בגלל הגודל שלו, ולרוב, בבית פרטי אין ציוד מתאים המאפשר לנקות את השטיח בצורה יסודית וטובה.

כמובן, ניקוי ביתי הוא שאיבת אבק, "דפיקה" של השטיח או ניקוי קל באמצעות ספריי ביתי לניקוי שטיחים, והניקוי הזה הוא מעולה ברמה השוטפת אך אם אתם רוצים לשמור על השטיח נקי, ולא רק במראה החיצוני אלא בעומק השטיח, אחת לחצי שנה – שנה כדאי להזמין ניקוי שטיחים מקצועי ועמוק יותר.

למה ניקוי מקצועי הוא כל כך חשוב?

בשטיח יכול להיות הרבה מאוד לכלוך שלא נראה לעין. אם פעם אחת תזמינו ניקוי מקצועי ותעמדו ליד המנקה תראו כמויות גדולות של לכלוך ומים שחורים אשר יוצאים מהשטיח, גם אם על פני השטח הוא נראה נקי. ללא ניקוי מקצועי פעם בתקופה, כמויות גדולות של אבק ולכלוך יצטברו בתוך העומק של השטיח, מה שעשוי להוביל לרגישויות, אלרגיות, בקטריות ובעיות היגיינה רבות, ועם הזמן לבלאי מהיר יותר והרס של השטיח.

לכן חשוב מאוד להקפיד גם על ניקוי מקצועי של השטיח, לצד הניקוי הביתי השוטף אותו אתם מבצעים באופן קבוע.

איך לבחור ניקוי שטיחים?

אם אתם רוצים להיות בטוחים כי השטיח שלכם ינוקה בצורה מקצועית ויסודית, חשוב מאוד לבחור חברה מקצועית ואיכותית אשר תבצע עבורכם את העבודה הזו. איך תוכלו להיות בטוחים כי אתם בוחרים נכון? בדקו את הניסיון של החברה בתחום, את המוניטין שלה וההמלצות מלקוחות אשר משתמשים בשירותי ניקיון השטיחים שלה באופן קבוע, בדקו את הטכנולוגיה בה היא משתמשת, את המכשור שיש ברשותה, האחריות שלה על שירותי הניקיון ועל השטיחים עצמם ועוד.

ככל שתבדקו לעומק יותר את החברה ותוודאו את היכולות שלה כך תוכלו לבצע בחירות נכונות ולקבל את התוצאה הטובה ביותר.