שאלות נפוצות

אולם התצוגה שלנו, הגדול בישראל עם 700 מ”ר של שטיחים.

אולם התצוגה החדש נמצא בבן ציון גליס 24 א”ת סגולה פתח תקווה.

שעות הפעילות:

ימים א’-ה’: 09:30-20:00

ימי ו’: 09:00-14:00

שבת: 10:00-20:00

חניה חופשית בשפע

נסיעה בוויז: בית השטיחים והפרקט

שירות הלקוחות של בית השטיחים והפרקט ישמחו לעמוד לשירותכם בכל שאלה לאחר ביצוע רכישה בטלפון 03-938-9911 בשעות הפעילות של אולם התצוגה

אנחנו ממליצים על ניקוי השטיחים באמצעות שואב אבק בלבד. ניקוי יסודי יותר מחייב התייעצות עם מומחה ניקיון שטיחים

בית השטיחים והפרקט אחראי לשטיחים הנמכרים על ידו לתקופה של 12 חודשים בשימוש סביר. האחריות לא חלה לגבי קנטים ופרנזים במידה וישנם.

ניתן להחליף או להחזיר שטיחים אשר נרכשו דרך האתר בכפוף למדיניות ביטול עסקאות כפי שמופיעה בקישור המצורף. במידה וברצונכם להחליף שטיח שנרכש, באמצעות שירות משלוחים, ייגבו 100 ש”ח עבור איסוף השטיח והחלפתו בשטיח אחר באמצעות חברת משלוחים.

https://www.shtihim-online.co.il/%d7%aa%d7%a0%d7%90%d7%99-%d7%91%d7%99%d7%98%d7%95%d7%9c-%d7%a2%d7%a1%d7%a7%d7%94/

כן, בהחלט. לכל שטיח ניתן להוסיף 8 מילימטרים של ספוג דחוס המעניק תוספת עובי ורכות לשטיח

ניתן להזמין שטיח במידות מיוחדות, אך יש לקחת בחשבון כי לא ניתן להחליף או להחזיר שטיח שנתפר/תוקן על פי דרישה למידה מיוחדת

לאחר ביצוע ההזמנה, השטיח מועבר לחברת שליחויות ויסופק לבית הלקוח בפרק זמן של עד 7 ימי עסקים מביצוע ההזמנה (ייתכנו עיכובים לאור ריבוי הזמנות במסגרת מבצעים). מסירת השטיח על ידי חברת המשלוחים תתואם באמצעות שליחת הודעת SMS למספר הטלפון שצויין בטופס ההזמנה. המשלוח חינם לכל הארץ.

במקרה של שטיחים שמחירם הסופי עומד על 2500 ש”ח ומעלה והיעד נמצא באיזור המרכז, ניתן לבחור עד שלושה שטיחים לניסיון בבית הלקוח תמורת 150 ש”ח אשר יקוזזו ממחיר השטיח במידה ואחד השטיחים יירכש על ידי הלקוח.