שאלות נפוצות
אנחנו ממליצים על ניקוי השטיחים באמצעות שואב אבק בלבד. ניקוי יסודי יותר מחייב התייעצות עם מומחה ניקיון שטיחים
בית השטיחים והפרקט אחראי לשטיחים הנמכרים על ידו לתקופה של 12 חודשים בשימוש סביר. האחריות לא חלה לגבי קנטים ופרנזים במידה וישנם.
ניתן להחליף או להחזיר שטיחים אשר נרכשו דרך האתר בכפוף למדיניות ביטול עסקאות כפי שמופיעה בקישור המצורף. במידה וברצונכם להחליף שטיח שנרכש, באמצעות שירות משלוחים, ייגבו 100 ש”ח עבור איסוף השטיח והחלפתו בשטיח אחר באמצעות חברת משלוחים.
ניתן להזמין שטיח במידות מיוחדות, אך יש לקחת בחשבון כי לא ניתן להחליף או להחזיר שטיח שנתפר/תוקן על פי דרישה למידה מיוחדת
לאחר ביצוע ההזמנה, השטיח מועבר לחברת שליחויות ויסופק לבית הלקוח בפרק זמן של עד 7 ימי עסקים מביצוע ההזמנה (ייתכנו עיכובים לאור ריבוי הזמנות במסגרת מבצעים). מסירת השטיח על ידי חברת המשלוחים תתואם באמצעות שליחת הודעת SMS למספר הטלפון שצויין בטופס ההזמנה. המשלוח חינם לכל הארץ.
במקרה של שטיחים שמחירם הסופי עומד על 2500 ש”ח ומעלה והיעד נמצא באיזור המרכז, ניתן לבחור עד שלושה שטיחים לניסיון בבית הלקוח תמורת 150 ש”ח אשר יקוזזו ממחיר השטיח במידה ואחד השטיחים יירכש על ידי הלקוח.